aktif erkekler pasif erkek arayanlar

39 yaşında pasif bir erkeğim. aktif bir erkekle cinsel ilişki yaşamak istiyorum. yokmu bir erkeğe bu zevki tattıracak  saxo yaptıracak bir erkek.

istanbul


cglrdnz34@gmail.com

ucretsiz ilan
Gayilan
Gayilan Gay ilan

62 yorum for "aktif erkekler pasif erkek arayanlar "

  1. slm sefaköyden fuat yaş 35 70 kilo 1.69 boy actfm psf arıyorum tanışalım..

    YanıtlaSil
  2. 49 yaş aktifim ciddiysen tanışalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam pasifim 35-55 yas araligi msj atsin ltfn ist da oturan olursa iyi olur

      Sil
    2. mert eser tanışalım msn veya tel ver cnm

      Sil
    3. numaranı verir misin cnm

      Sil
    4. tel yaz görüşelim

      Sil
    5. Slm tanisalim antalya mrk

      Sil
    6. Slm ben istdan pasif 50 55 yas arasi aktif ariyorum varsa bana tel biraksin yeri olan ist topkapidayim

      Sil
  3. Selam ist dan gokhan ben pasifim ciddi dusunenler yazsin 35--55 yas araligi olursa iyi olur azdim valla mail bekliyorum. rikojeans7@gmail.com herseyinizi yazin ltfn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm Gökhan Kütahya 49 yaş 159 90 bıyıklı aktifim uyarsa tanışmak isterim.

      Sil
    2. selam,1975 doğumluyum,tam pasifim,sevimturksever@mynet.com

      Sil
  4. mrb kütahyadan 49 yaş 159 90 bıyıklı aktifim ciddi pasif ve cd arkadaşlar ile tanışmak görüşmek isterim.. mustafac12@hotmail.com isteyen ekleyebilir..

    YanıtlaSil
  5. gökhan ben ist istersen tanışırız ben senı tanımak ısterım yaşın 44 boy 170 esmerım taışalım apo_bulat@hotmail.com yazarsan tanışalım

    YanıtlaSil
  6. 37 yaşında esmer erkeğim buyuk yarraklı aktifler beni sikmesini i,stiyorum daha hiç yemedim ilk olcak esmererkek33@hotmail.com 22 23 18 cm tercihimdir camda görmeden asla vermem

    YanıtlaSil
  7. 28 yaşında pasif im. Her türlü fantaziye açığım sexte sınır tanımam. Gerçek zevke ulaşmak isteyenler için tyfk_yksl_11@hotmail.com facebook tan tanıtıcı mesaj bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. mrb 190 90 30 esmer ful kıllı ayım parlakları beklıyorum ıstanbul avp yakası

    YanıtlaSil
  9. İletişime geçebilir miyiz

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. 43 yaşında kıllı pasifim kartal tuzla arası yanlız yaşıyan aleti ince olan olgun aktifle tanışmak istiyorum uzun süreli

    YanıtlaSil
  12. dürüst ve güvenılır bır sıkıcı arıyosanız bana maıl fecebook adresınızı yazın tek sartım istanbul ve trakyadan olmanız ve yanınıza güzel bir kız alıp gelmenız çiftlerı ıtına ıle sıkerım yada cok zengın olmanız maddı destek olursanız kocanız olurum aletım buyuk ve kalın tam 1 saatte boşalıyorum

    YanıtlaSil
  13. Kartal Maltepe civarı aktif var mı?? Yeri yada arabası olan?? Yaş 18

    YanıtlaSil
  14. slm.46yasolgunAPyimav.yakasindayimsayfackguzel

    YanıtlaSil
  15. Jigolo arayan zengin kadınsı temiz parlak güven gizlilik dürüsrlük içinde olan ful pasifleri bek acil
    Ben tunç İst.avcılardym yaşm28 bekarm boy170 kilo69 ful sikici ücretli aktifim sadece
    celalyagmur25@gmail.com
    Mailleeinizi bek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük alet liler eklesin İstanbul anadolu yakası 165/55/29 pasifim klnsever@hotmail.com

      Sil
    2. Her kese slmlar ben kadıköy den 165/55/29. Pasifim büyük aletli aktlfler arasın sadece yeri olanlar gece aramayin evliyim gizliyim lurfen sadece büyük alet arıyorum

      Sil
    3. Her kese slmlar ben kadıköy den 165/55/29. Pasifim büyük aletli aktlfler arasın sadece yeri olanlar gece aramayin evliyim gizliyim lurfen sadece büyük alet arıyorum

      Sil
  16. Merhaba ben 33" 170" 78 kumral atletik aktifim bursada ikamet ediyorum Bursalı pasifler i beklerim deliğini yalatacak sex veya uzun sureli sevgilim olacak arıyorum kalın

    YanıtlaSil
  17. Slm 42 yasında pasifim yeri olan İstanbul dan aktif arıyorum

    YanıtlaSil
  18. Aktif im temiz pasif ler geç bosaliyorum kalın malatya_-_0244@hotmail.com Oğuz tatar

    YanıtlaSil
  19. Aktif im temiz pasif ler geç bosaliyorum kalın malatya_-_0244@hotmail.com Oğuz tatar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam,oğuz,esmer,bıyıklımısın,yaş kaç,bana resim yolla lütfen,tam pasifim,sevimturksever@mynet.com

      Sil
  20. Yomu iyi bir pasif sikmek istiyorum

    YanıtlaSil
  21. Tecrübeli erkek aktif arıyorum ilk tecrübem olucak 18 yaş 187 boy 100 kilo twitter hesabım : @Kilolu_gay

    YanıtlaSil
  22. İstanbul Sultanbeyli de 25yaşında aktifm İstanbul içi evli pasif veya sadece pasif cd kadınsı kişiler dul bayanlar aletimi içinde hissetmenz için murat_ist_@hotmail.com pişman olmayacaksınız :@

    YanıtlaSil
  23. Slm kutahyadan 32 yillik cinar ben tanismak istiyeni bekliyorum aktif ve pasifim ucret tabidir zeuz_34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Ben bodrumda oturuyorum bodrum civarı aktif arkadaş arıyorumben yeni merak sardım pasifim parlak tüysüz güzel bir popoya sahibimbacaklarımda tüysüz23 22 20 santim boyları tercihimdir beni muhteşem sikiyle doyuracak muhteşem sikiyle arka deliğimi dolduracak ve döllerini içime sıcak sıcak fışkırtacak bir kocam olsun istiyorum 40 45 yaşları olabiler çok heycanlıyım benim temiz parlak deliğimi kim dolduracak hadi beni fazlabekletme kocacığım cevap bekliyorum doyur beni

    YanıtlaSil
  25. Bodrum civarından aktif arkadaş arıyorum parlak temiz tüysüz güzel parlak bir popoya sahibim pasifim yeni merak oluştu bende23/22/20/cm olabilr 404 45 yaşları olabilir beni sikiyle doyuacak deliğimi dolduracsk ve beni zevkten inletecek icime sıcak sıcak boşalacak ve hwr pozisyonu denemek istiyorum hadi daha fazla beklwtmeyin bekliyoeum

    YanıtlaSil
  26. 19 yasinda aktifim uzun sureli yada tek seferlik pasif ariyorum parlak ve kadinsi olmasi ricam cagrbalc@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. İstanbulda oturuyorum uzun süreli yada tek seferli pasif aiyorum ucretli 22 yasindayim 1.74 boy 63 kilo aletim buyuk 20 cm ucretle kalirim ilqilenenler msj atsin

    YanıtlaSil
  28. slm.istanbul.k.cekmece civari.pasifler ariyorm.yeri.olanlar tercihimdr deneyimli olgun guvenilir bir beyim soydan202@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. 178 82 30 kumral mavi gözlü Kadıköy ve civarı aktifim temiz olsun eli yüzü düzgün olsun bir olalim

    YanıtlaSil
  30. oz_can1907@hotmail.com 178 82 30 aktifim Kadıköy ve civarı

    YanıtlaSil
  31. 180 boy, 82kg, balık etliyim. İlk olacak 25 yaş altı anadolu yakasinda yeri olan aktifler mail atabilir ilk.kez2017@yandex.com

    YanıtlaSil
  32. sikilmek istiyorum , malatya ve çevresinden kendisine pasif olacağım aktif arkadaş arıyorum .erhanaksu125@gmail.com telefon yaş yazın. lütfen ciddi olan.

    YanıtlaSil
  33. denizli aktif varmı yeri olan pasifim çok azdım

    YanıtlaSil
  34. Selam pasifligi denemek istiyorum ilkim olmak isteyen varmi

    YanıtlaSil
  35. Bursa'da 25 yaşında parlak pasifim Twitter bera_gizlipasif

    YanıtlaSil
  36. İMO kullanan numrasini yazsin İri kıllı aktif aryom

    YanıtlaSil
  37. İMO kullanan varmı iri aktif varsa numurasin yazsin

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.