Kocalik yapacak aktif gay ariyorum

Kocalık yapacak aktif gay arıyorum


Merhaba 172 70 esmer 25 yaş pasif gayim. Şu aralar çok arayış içinde olsamda aslında hayalimde istediğim tek ilişkiyi anlatmak istiyorum. Haftasonu takılabileceğim müsait evi olan 28 yaş ve üstü işinde gücünde olan gizli biri olmalı. Beraberken bana erkek vücuduma rağmen bana kadın olduğumu hissettirecek davranışlarda bulunmalı,vücudumda ki kılları dert etmemeli malum gizlilik gereği kesemiyorum.

 Her buluşmamızda bana nasıl fantazi istiyosa ona uygun kadın elbisesi ve çamaşırları almalı hatta beraberce internetten birlikte beğenip sipariş etmeliyiz. Ben kadın kılığındayken arkadaşlarını çağırıp onlara içecek filan ikram etmemi ve sohbet etmemi istemeli (beni onlarla paylaşmak ona kalmış ....) karşılıklı kurallarımız olmalı ve saygımız asla bitmemeli ama gün bitiminde sanki hiç görüşmemişiz gibi kimse kimseyi rahatsız etmemeli.

skype adresim:   cumjob@hotmail.com

istanbul başakşehir
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "Kocalik yapacak aktif gay ariyorum"

  1. 37 a 186 87 esmer.. Tarik.. anadolu yakasindan ... yerim yok ama...
    pasifsiken@gmail.com
    Bisekseul aktif | Pasif siken
    Blogumu inceleyin..

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.