kadikoyden citir beyza

Kadikoy den Çıtır Beyza

Selamlar. Ben 26 yaşında, 1.75 boyunda ve 64 kiloda çıtır bir pasifim. Kadıköy'de ikamet etmekteyim. Kesinlikle kendime özen gösteririm ve kılsızım. Erkeğimin 45 yaş ve üstü olmasına dikkat ederim. Belirttiğim yaş grubunun altındakilerle ilgilenmiyorum. İlişkiye makyajımla, elbisemle, jartiyerimle ve topuklu ayakkabılarımla giriyorum. İçime, ağzıma ve suratıma boşalabilirsiniz. İlgilenenler yoruma facebook hesaplarını veya mail adreslerini bıraksınlar lütfen. Öpüldünüz...


Çıtır Beyza | senmurw@outlook.com.tr
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "kadikoyden citir beyza"

  1. Merhaba arkadaşlar 30 yaşında aktifim ıstanbul avrupa yakasında oturuyorum evim sürekli müsait olmuyor çıtır ve bakımlı cd trv ve pasiflerle tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.