itaatkar kole pasif ariyorum

Istanbuldan yeri olan kölelik ve itaatten hoslanan pasif ariyorum.


Istanbul Mecudiyekoy ve kadikoy cevresinden yeri olan, bakimli kole pasif ariyorum.
Tamamen emrime girmeyi isteyecek, kocasini memnun etmeyi gorev bilecek, beni evinde bakimli hos bir kadin edasiyla karsilayip hizmet edecek kadinsi kiyafetler ve ic camasiri giymeyi seven ama normal bir yasami ve isi olan duzgun egitimli 25 -35 yas araliginda guzel kadinsi bir pasif ariyorum..
Gunu birlik iliskiden haz etmiyorun, uyusursak uzun sureli bana karilik yapacak, guzel bir pasif ariyorum... killi ve kel olanlarla ilgilenmiyorum...


Profilim, 36 185 88 esmer... eli yuzu duzgun birisiyim...

Resimleriniz ve profilinizi ve kendinizi tanitan bir mail atmaniz yeterli...

Tarik | pasifsiken@gmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

4 yorum for "itaatkar kole pasif ariyorum"

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.