softy gizem ankara

Softy Gizem 
selam, 41 yaşında ankara da yaşıyoruz eşim serpil 38 yaşında devlet memuru ben özel bir firmada satınalma ve lojistik yetkili olarak çalışıyorum. orta okuldan beri kadın gbi giyinmekten büyük zevk alırım izlenmek çok hoşuma gider. serpilinde çıplak resimlerini başkaları ile paylaşma yorumlarını duymak bana anlatılmaz zevk veriyor.

Softy Gizem
 Yemin ederim henüz serpili ikna edemedim ama onu paylaşmayı o kadar çok istiyorum ki hele seerpilin bir yada 2 kadın ile birlikte sevişmesini izlemek en az benim kadar kadın olabilecek bir erkekle birlikte olmasını onun gözlerinin içine bakarak ağzıma almak kadınlar tarafından becerilmek o benim tarımda olan erkeğin aslında kadınsı erkeğin beni becermesi ve bunu serpiln izlemesi benim en büyük hayalim 2 kez açıkca swinger ilişkiden bahsettim ama kabul etmedi fakat her fırsatta onu kıskanmayacağımı ilişkiye yatakta renk katmak istediğimi hatta sadece kadın veya sadece erkek olabileceğini şakayla karışık söylüyorum umarırm ikna ederim.

 Aslında biliyorum ki kabul ettiğinde onunda çok hoşuna gidecek yemin ederim yatak konusu başka sevgi aşk saygı namus başka kavramlar insan fantazilerini yaşayabildiği kadar mutlu bence tabi bunu yaparken sosyal konumundan hiç bişi kaybetmemeli son derece güvenli kendi gibi düşünen insanlar çok önemli benim için aile gerçekten çok öenmli bunu anlayabilmek gerek ama cinsel hayatta sınırların olmasını hiç sevmem ayak fetişizmi teşhir yüksek topuk makyaj üzerime işenmesi uzun süreli opişme ama çok ıslak olmak kaydı ile tükürüklerini yutmak yumuşak çok büyük olmamak kaydı ile erkek organı ile sevişmek hatta bunu grup olarak yapmak serpille veya başka bir kadınla aynı anda bir organı emmek ve ağzıma boşalması ve tabiki yutmak zaten kendi kendime bunu yaparım ayaklarıma boşalıp çok emdim kendi tadımı idrarım dahil biliyorum bunlar sana ters gelebilri ve kabul etmenide beklemiyorum.
Herşeyi tüm çıplaklığı ile yazmak istedim . kadınlıktan çok zevk alıyorum gay değilim asla 1-1 erkek ilişisi düşünmedim kusura bakma anal iliski aramiyorum ama bana kole olman ilginc yani ayaklarimi bende cok begeniyorum cok defalar uzerine bosalip emdim oral seks bayilirim sana yapmak isterim ama herseyden once vucudun onemli kil tuy sevmem


şimdilik bu kadar
gizem
skype adresim sweet_06@
softy@hotmail.com





Gayilan
Gayilan Gay ilan

2 yorum for "softy gizem ankara"

  1. Erkek gibi erkek arıyom killi kalın aletlı

    YanıtlaSil
  2. 1 boyunda 77 kg esmerim 30 yaşındayım benim ucabılecek bulutlerda uçmak isteyenler arayabilir ilk deneyimim olacak küçükken 1 dwfa olmuştu ama artık dayanamaz oldum erkek arkadaş alıyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.