domaltmış parlak pasifi sağlam sikiyor...

parlak pasif gay
Domaltmış parlak pasifi sağlam sikiyor... çok tatlı bir pasif... böyle bir pasifi sikmeyi çok isterdim...

Pasifin deligi dar ve guzel siki saglam kavriyor
Boyle genc taze ve dar delikli pasif sikmeyi cok isterim.
Gayilan ilan verin



Gayilan
Gayilan Gay ilan

60 yorum for "domaltmış parlak pasifi sağlam sikiyor..."

  1. yokmu benide böyle sikecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Doğan. Tanışalım mı? gulmezhan2011@hotmail.com

      Sil
    2. loverboythr@hotmail.com

      Sil
  2. o yarağa bende domalırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana ulaşın fena azdım sikilecek göt lazım, ali.izzet.kızek@gmail.com

      Sil
    2. bana ulaşın fena azdım sikilecek göt lazım, ali.izzet.kızek@gmail.com

      Sil
  3. Böyle bi götü sikmem isterim yokmu böyle durust
    Ve cidii pasiff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbuldaysan v yerin varsa bendeki göt daha güzel...

      Sil
    2. Merhaba! Adım Levent, İst. Gaziosmanpaşa'dayım.34 yaşında,190cm boyunda,75kg ağırlığında Pasif biriyim. Sanalcı olmayan, Sevişmeyi seven ve bilen Aktif arkadaşlarla tanışmak isterim. Sanalcılar, FOTOSUZ-FAKE Profiller ve Delik kovalayan APAÇİLER Yazmasın ve Eklemesin LÜTFEN ; Cevap Alamazlar ! psf_levent@hotmail.com

      Sil
  4. Selam ben izmir ksk den umit 30 yasinda normal erkegim sadece pasif olmak istiyorum ciddi durust olgun temizlik ve gizlilik onemli agiza ve yuze bosalma serbest (sperm yutuyorum) mumkunse aleti uzun olanlar tercihimdir kalin degil arkadan vermeyi dusunuyorum hardcore sert yapacak birini istiyorum askfm/fanteziman

    YanıtlaSil
  5. 19 yasında Taze Hiç sikilmemiş bi gayım götümü bozacak delikanlı arıyorum 45+ yaşlıları bekliyorum beni her konuda mutlu edecek 1 KİŞİ ARıyorum kocam olmasını istiyorum isteyen yorum yapsın Benim altıma Aydınlıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzelim tabiki seni kucağıma alıp okşayıokşayı yerleştirmek isterim tl bırak seni arar sana köklerim

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    3. 47 yaş olgunu aktifim sevişelim yerim yok bisex46a@hotmail.com mail at

      Sil
    4. faceden ekle tanışalım denizli deyim asa.8387@hotmail.com

      Sil
  6. mail yaz sikeyim dibine kadar varsa sikilmek isteyeler herkes yaza bilir

    YanıtlaSil
  7. slm pendık pasıfım mailimi ekle pendkiveren22@hot

    YanıtlaSil
  8. tanışmak isteyen genç pasif arkadaşları beklerim yaş 23
    loverboythr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. bengizligayımdargötüm var siken sypemi eklesin panter_yogi@hotmail.com tümgençleri bekliyorum izmirliyimresimdeki götüm benimdir

    YanıtlaSil
  10. Ben Konya' dan gizli pasifim, yaşım 34 ama ellerim ve ayaklarım kadınlarınki gibidir ayak no: 37 mesela. beni de bu videodaki gibi bağırta bağırta sikecek ilk postayı ağzıma gerisini götümün derinliklerine boşaltacak güzel yaraklı erkeklere ihtiyacım var. pasifengin@hotmail.com ulaşın bana lütfen

    YanıtlaSil
  11. Böyle içime girilmesini isterdim. İlgilenecek arkadaşlarla tanışmak isterim. vaktigeldiartik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Ist merter cevresinden 32 - 38 yas arasi sadece full altif erkeklere sakso cekmek istiyorum yerim yok aranali erkeklere arabada genelde sakso cekiyorum gizliyim anal yapmiyorum kadinsi degilim ap ve plerle ilgilenmiyorum sadece full aktiflere sakso cekiyorum. Bana kalin killi yarrak emdiricekler eklesin reelciyim. psfm_ist@hot skype ekleyin

    YanıtlaSil
  13. 18 185 72 dar kumral parlak pasifim ist. Mecidiyeköy den dar götümu güzelce sikecek iri aletli aktif arıyorum istanpas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba! Adım Levent, İst. Gaziosmanpaşa'dayım.34 yaşında,190cm boyunda,75kg ağırlığında Pasif biriyim. Sanalcı olmayan, Sevişmeyi seven ve bilen Aktif arkadaşlarla tanışmak isterim. Sanalcılar, FOTOSUZ-FAKE Profiller ve Delik kovalayan APAÇİLER Yazmasın ve Eklemesin LÜTFEN ; Cevap Alamazlar ! psf_levent@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm bende gazıosmanpaşadayım aktif ve pasifim 50 yasındayım reel görüşmek ıstıyorum

      Sil
    2. Arkadaş olalım tel

      Sil
    3. 50yas üstü aktif pasif tanisalim

      Sil
    4. olgunAPveya.pasif,olgun,aktifmsj,atingercekci,olanlar,msjatsin,g.osmanpasamsjat

      Sil
  15. Merhaba Adim Gurkan Istanbul Gungoren civari 18-24 yas arasi pasifler cdleri bklerim yerim yok.Evli ciftlere 3.cu dullara aktifim skype immortalwolf_3838@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba olgun pasifler ekleyin yagdonduran1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Ben de isterdim hic yapmadim ama icimde hissetmek ve yalamak istiyorum

    YanıtlaSil
  18. ben sikildim böyle sikmek isteyenler eklesim , Karabük'ten olanlar eklesin
    skype : can_can_83@outlook.com

    YanıtlaSil
  19. benide böyle sikip içime tüm döllerini boşaltacak var mı

    YanıtlaSil
  20. elazığdanım, kalın ve uzun yarağımı istermisin skype; farukfaruk023 mail; farukfaruk023@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Sadece sakso çekip taşşaklarımı emecek pasif arıyorum

    YanıtlaSil
  22. Sadece sakso çekip taşşaklarımı emecek pasif arıyorum istanbul avrupa yakasında yeri olanlar tercihimdir hasanssl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. elazığdan sadece emdirmek yalattırmak isteyen email yazsın.

    YanıtlaSil
  24. Aydindayim pasifim 19 yaşındayım güvenilir birşeyler aeiyoeun vücut kaslı kil tüy yok sifir

    YanıtlaSil
  25. Aydinda yaşıyorum 19 yaşındayım pasifim kil tüy yok boy 1.80 kilo 69 kaslı bir vücudum var

    YanıtlaSil
  26. 24 yaşındayım pasifim ekleyin konuşalım görüşelim foremost_259@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. istambul anadolu yakasi pasifleri brklerim aktifimm
    krtlgkhn42@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. doğan sümen seninle tanışalım yer var istanbul pendikteyim

    YanıtlaSil
  29. Oyle taze parlak pasif bulsam da altima alip eze eze siksem..

    Pasif siken | parlak taze pasif sikmek istiyorum anadolu yakasi.. 35 a 186 88 esmer.

    YanıtlaSil
  30. Slm pasifim istanbul avrupa yakası tveetr adresim sel ap yer var olgun arıyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.