olgun aktif koca arıyorum

olgun aktif gay ariyorum

selam ben bostancıdan hakan profilim 24-187-73 kumralım.Kendime yeri olan olgun 50 yaş ve üzeri sadece istanbul anadolu yakasından bostancı küçükyalı kartal ümraniye kadiköy ve çevresinden olgun aktif yada aktiflerimi beklerim grupta olabilir tek takıntım yası 50 ve üzeri olması lazım beni sikmesi için yaşlı görünümlü yani gençlerle ilgilenmem.sınırsızım sexde hiç sınır tanımam döl yerim dassak ve muhtersem yaraklar yemege hazırım iyi bir sexden sonra vücuduma idrar yapılması çok hoşuma gider sınırsızımya tüm pisliklerini yaparsınız yarak hastası kadın ruhlu orospunuz burda erkeklerim nerede.kadın gibi giyinirim istenilirse jartiyer tanga vs vs.şunuda belirtiyim yok kıl durumunu soran , kadınsımısın falan sorular sormayın sonuçda erkeğiz ona göre yazın.mail adresim

 kaandemirtasss@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

Yorum Gönder for "olgun aktif koca arıyorum"