Kadınımı Arıyorum

Merhabalar,

22 yaşında tecrubeli ve atletik aktifim. 170 boyunda 60 kiloda esmer vucudum , 18 cm kalın aletim ve durmak bilmeyen enerjimle, bana ve kendisine de dürüst bakımlı ve benim gibi genç parlak pasifleri hayatıma davet ediyorum.

Geç boşalan ve tatmin etmeden tatmin olmayan bir erkeğin kollarına gelmek istiyorsan irtibatı kaçırma.

Sevgilerle
*Lütfen sanalcılar uzak dursun.
*Ne istediklerini bilmeyenler bir daha düşünsün.
İzmir

Skype: burakyilmaz12
E-mail : atikpanak@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

1 yorum for "Kadınımı Arıyorum"

  1. Merhaba! Adım Levent, İst. Gaziosmanpaşa'dayım.34 yaşında,190cm boyunda,75kg ağırlığında Pasif biriyim. Sanalcı olmayan, Sevişmeyi seven ve bilen Aktif arkadaşlarla tanışmak isterim. Sanalcılar, FOTOSUZ-FAKE Profiller ve Delik kovalayan APAÇİLER Yazmasın ve Eklemesin LÜTFEN ; Cevap Alamazlar ! psf_levent@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.