yalnizlik cekiyorum

Pasifim ve fena halde yalnizlik cekiyorum arabam var  floryadada evim 1.80 boyum sari sacliyim  ver isteyen arasin yer mekan yol benden agzima aliyorm ve azginliktan yaniyorum. istanbul florya
Turgay

tugay_skat@hotmail.com
Gayilan
Gayilan Gay ilan

11 yorum for "yalnizlik cekiyorum"

  1. Slm ben baran beylikduzunden gabilede nicim borucu_matador MSN adresimi tekir59@windowslive.com 28 yas 175 by 77 kg aktifim.mantel göremiyorum.gabileden bana yazarsan detayları konusurup tanışırız.bu pazar izinliyim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Bakirkoy den Mustafa ben, aktifim yas 25 boy 1.80 kilo 67. Tanisip konuşalım mail attım ama buradaki mail adresin yanlış. Eğer ciddiysen ve gizliliğe önem veriyorsan sen tam aradigimsin. Merak etme seni çok mutlu ederim(18 cm)
    mutlulukvar87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. ben emre yas 27 hic aktif yada pasif iliski yasamadim ist b.evlerde oturuyorum eger temiz ve bakimli isen ve gizliligi onemsiyorsan beklerim emre mitko@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bnde gizlilige onm veririm cevap verrsen gelirim aktifim

      Sil
    2. merhaba.bende senin gibiyim yani hiç aktif veya pasif bir ilişki yaşamadım ama çok merak ediyorum ve seninle bir ilk yaşamak istiyorum sende kabul edersen lütfen bana ahmetdilek@gmail.com a yada ahmetzekidilek@mynet.com mesaj at ben cevap yazarım.sevgilerimle.ahmet..

      Sil
    3. bana faceden ulaşabilirsin ismim mehmet tekin faceden ara bölümünden mehmet tekin yaz beni oradan bulursun

      Sil
  4. Acil ekle beni seni sikmek istiyorum kocan olmak istiyorum karıcım deree4040@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Selam karıcım kocan olmak istiyorum her zaman yanımda olcan ekle beni deree4040@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Turgay, mail adresine ulaşamıyorum. Geri dönüş yapar mısın? Burak: slaveforhire@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.