Swinger - Ciftlere ozel ilanlar

Swinger (çift) ilanlarınızı buraya bırakabilirsiniz, buraya sadece çiftler ilan bırakabilir.


Swinger özel ilan bölümümüz.
Gayilan
Gayilan Gay ilan

15 yorum for "Swinger - Ciftlere ozel ilanlar"

  1. evli biseksüel çiftiz bizimle olacak biseksüel çift, pasif ,a-p arıyoz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pasif kılsız gayım tanşalı grüşürüz

      Sil
    2. tanşalım yeni kılsız ince yapılı pasifim

      Sil
  2. Merhaba,Rumuz:eros can.Msn:mardac19@gmail.com.Ekleyin tanışalım kaynaşalım

    YanıtlaSil
  3. Mark Dacascos ekledim ama görüşemedim hala senle

    swingersss35@hotmail.com MSN

    eroscaneros@gmail.com Mail adresim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 165 boy 55 kio kılsız ince yapılı pasifim sınırsızım istanbuldan tanşalım uygunsa murat.solgun.123@hotmail.com

      Sil
    2. Canerkutluayy@outlook.com adresim isterseniz çiftlere pasif ap veya a olurum yasım 26 ciddilik dürüstlük gizlilik önemlidir benim için msj atarsanız sevinirim

      Sil
  4. mrb bn fırat oldukça yakışıklı minyon citir ap yim ekleyin tanısalım ciftler bisexüeller fm ler minyokseker@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. karahakan34@yahoo.com.tr çiftlere özel pasif cd yim. mail. atın istanbul.

    YanıtlaSil
  6. tek erkek arayan ç
    iftlere 3 olurum hayeleterkek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. ben tamer istanbuldan evli pasif çift arıyorum tamer197576@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. selam 3 uncu arayan.evli ciftler cuckold ve swingers ciftler ariyorm.istanbuldan deneyimli olgun sirdas guvenilir bir beyim sadece ciddi ve âlakalai k8siler meil.atsin.lutfen soydan202@gmail.com mesut

    YanıtlaSil
  9. Slm Alanya'da yaşıyorum. Swinger deneyimi olan tek erkeğim. Swinger çiftler ile tanışmak isterim. Mail adresim ekrem-0707@hotmail.com görüşelim

    YanıtlaSil
  10. İst avrupa yakası hakan 29 yaş evli çiftlere 3 olurum yaş onemli değil ii eğlenceler denizmavi8534@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Slm ismim bora genç çiftlere 3.olurum her türlü pozisyon da uzman birisiyim sizi zevkten dört köşe yaparım uzun kalın damarlı aletimle sizi zevkten uçururum seks te sınır tanımam esas olan zevk vermektir hijyenik birisiyim sizi zevkten delirteceğim atletik bir vücut yapısına sahibim herşey gizlilik içersinde olacak
    Bana mail atın numaramı vereceğim hemen telefonda karınızla ilişki esnasında beni arayın sizi nasıl delirtiyorum göreceksiniz sonrada real olarak delirteceğim
    Mail adresim aytekingunesh2525@Outlook.com mesajları bekliyorum

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.