istanbul anadolu yakasindan aktif arkadas arıyorum

Merhaba adım Tolga pendikte oturuyorum  38 yaşında 167 by 60 kg kumral sakal ve bıyığı olmayan erkeksi pasifim.ilk defa böyle bir ilişki yaşayacağım.pendik, kartal, maltepe civarı yeri olan veya yalnız yaşayan ciddi olgun erkek arkadaş arıyorum. yeri olmayan lütfen yazmasın ilgilenmiyorum sadece yeri olan veya yalnız yaşayan erkekler yazsın lütfen..


poteon@mynet.com
Yorumlarınızda iletişim bilgisi olarak telefon numarası vermeyin
Gayilan
Gayilan Gay ilan

4 yorum for "istanbul anadolu yakasindan aktif arkadas arıyorum"

  1. slm ben jigolo oktay msn beyaz-kelepek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. mrb ben koray ist. kartal full aktifim. sef_ap@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Byn lar da yazablr_ maılım kubrakilic.8989@hotmail.com

    YanıtlaSil

🚫18 yas altı arayış YASAK

🚫Cep telefonu YASAK

⚣ Mail veya Twitter adresinizi belirtebilisiniz.